Ssandraan

2012-01-09
17:10:37

150dagars eller inte 150dagars??
Asså jag har verkligen beslutsångest!!! Vet inte om jag ska gå på 150dagars imorn elr inte :O Klart att det vore skitkul att gå, men jag vet inte jag tvekar iaf! Har ju varit på alla dagars hittills så det gör väl inget direkt om man missar en gång när det är 150 dagar, när det är 100 dagar känns det mer speciellt! Men åhhh jag vet verkligen inte hur jag ska göra! Jag får väl se, har ju tills imorn på mig att bestämma mig! (:

Idag har varit min sista jullovsdag och det känns rätt tråkigt, är inte taggad för att börja skolan igen :/ men vi går ju bara 4 dagar innan vi har 4 veckors praktik och sedan är det sportlov direkt efter praktiken :) Somnade assent inatt elr ja jag somnade imorse typ vid 5 elr nått.. sen sov jag fram tills 2, gick upp fixa lite, drog bort till mormor o käka och nu ska jag titta på grey's! :)

Byebye!    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: