Ssandraan

2012-01-22
19:41:29

Awkward
Sitter i soffan och väntar på att Awkward ska börja :) det skulle börja 19.30 men det har inte börjat än?? :O Blir nog fast framför tven resten av kvällen, det är någon wallander film på 4an sen som jag ska titta på.

Var med Emma, pappa, Alve och Vide en sväng hos farmor och farfar förut, fikade, pratade och fick våra julklappar (lite sent jag vet) aslängesen jag träffade dom så det var trevligt. Brorsorna har jag inte träffat sen julafton så det var kul att se dom små grisarna igen! :) Alve blev ledsen, först när vi skulle åka ifrån farmor och farfar och sen när dom skulle lämna av mig och emma, lilla sötungen.

Imorn är det dags för praktik igen.. har faktiskt varken lust eller ork, men hoppas veckan går fort!

Nu börjar det nog. bye!
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: