Ssandraan

2012-01-10
17:27:36

Back to school

Kom hem precis, sitter och tittar på grey's! (: Det blev en lång första dag i skolan så nu är jag rätt seg.. Vi hade ju temadag i skolan med after skii tema, men det blev ju inte alls kul? inte många som va utklädda och inget härj i matsalen :O :S aja kommer fler gånger :D Jag skippar utgång idag iaf, väntar och kör på 100dagars ist! ;D Studenten närmar sig med stormsteg och det känns helt underbart! tänk att det är min sista termin i skolan?! helt sjukt!

Börjar ju min praktik på kss nästa vecka. När man är på kss brukar man få hem ett brev om vart man ska oså typ en vecka innan, men jag har inte fått något:S Om jag inte fått det imorgon så får jag väl ta och lyfta luren och ringa ist.. usch jag tycker verkligen inte om att ringa sånna samtal! :O

Juste våran klass har alltid varit bra på att få jobba hemma på många lektioner och lärarna har tillåtit det. Men nu när CSN har skärpt reglerna om det där med frånvaro o studiebidrag o skit så ska vi tydligen inte få jobba hemma längre.. :( Känns inte så kul!

Nu börja grey's igen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: