Ssandraan

2012-01-20
16:28:16

Balklänning CHECK!
Kom precis hem ifrån skövde! Varit där en sväng med mormor och syrran, har provat balklänningar :D finns ju asmånga fina! Men jag har iaf bestämt mig för att köpa en rosa som jag provade! :) Så inom en månad ska jag komma tillbaka och så ska dom se hur mycket som behöver sys in och så :D Känns jävligt gött att ha det fixat! Får tacka min kära mormor som hjälper till att betala! :) Kommer att lägga upp bild på den längre fram , men inte än på ett tag ;)

Haha var så jävla trött igår! somnade framför datan:O men det var skönt att få sova mer än 4 timmar! :)

Nu ska jag snart dra iväg till Lovisa för att spela lite super mario och sen ikväll drar vi iväg till Skövde igen för lite film och så! :)   

Ha en superfredag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: