Ssandraan

2012-01-19
18:42:49

Oh noooo
Sista dagen på praktiken för denna veckan är gjord! känns skönt! Nu blir det helg för min del. underbart! :)
Just nu sitter jag och väntar på att min mat ska bli klar, sen ska jag och Ziri åka bort en sväng till mormor.

Juste igår hade jag fått ett mail ifrån Judith (dansverkstán) hade ju anmält mig till dom danserna jag brukar gå, alltså disco och mtv-style. Men tydligen var det för få i discogruppen så det blev inget med den, utan vi fick börja i en svårare grupp istället och det är ju kul! (: Men!! Problemet är att mtv-stylen är samma dag och samma tid, så vi kan inte gå i båda:( Men vi har valt att sluta med mtv-stylen så länge, så får vi se sen nästa termin.. Men det är så jävla surt för båda danserna är askul!

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: