Ssandraan

2012-01-16
20:28:54

Praktik.
Då var en dag på praktiken gjord! gick väl ganska bra! Min handledare har typ visat massa saker och berättat vad dom gör oså. Sen fick jag va med när dom gjorde elkonvertering, som dom gör typ på grey's när nån får hjärtstopp och dom säger typ CLEAR! o sen ger en elchock! Det var lite obehagligt att se, men ändå lite coolt. Dom jag fick se hade ju inte hjärtstopp men ändå.

Ett par gånger idag har jag gått vilse, mest i källarn! Det är fan inte lätt att hitta alltså :O Och nere i källaren är det ju typ bårhus skit, läääskigt! Hoppas jag lär mig hitta snart, så jag slipper irra runt som en idiot! :)

Idag började jag 10 och slutade strax innan 4 och imorn går jag 7-16, snacka om att jag kommer vara död! :O som tur är slipper jag ta bussen in imorn, jag kan åka med pappa när han ska till jobbet, så då kan jag sova en halvtimma längre iaf :)

Idag ska jag lägga mig i tid! hrmm.. Försöka iaf! Sen om jag lyckas är en annan sak..







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: