Ssandraan

2012-01-03
22:06:58

SOVA..
Sov bort typ halva dagen idag! fattar inte vad det är för fel på mig, kan inte somna på nätterna längre, brukar lätt kunna somna när jag sätter på en film men det har jag inte gjort det senaste och det är inte kul och ligga vaken till 4-5 på morgonen..

Ajah när jag vaknade vid 2 så gick jag upp åt och gjorde i ordning mig för att sedan gå och träffa bästa vän! Vi gick till ica och köpte choklad, ostbågar och popcorn, sen drog vi hem till mig och spela kort, tjöta, titta på grey's och tjocka oss. Sen drog vi hem till henne och spela super mario på Wii! ;D Sen tittade vi på Juno och i pausen gick jag hem:)

Imorn är det äntligen dags för min efterlängtade tatuering!! :D Just nu är jag inte nervös, men det kommer jag säkert att vara imorgon!! :O Men ska bli kul att äntligen få göra den iaf :)

Nu ska jag titta på tv och sedan blir det att krypa ner!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: