Ssandraan

2012-01-18
20:48:59

I found the right way!
Kom precis in igen efter att ha varit iväg med mormor och inhandlat lite sallad och så som jag ska ta med som lunch imorn. Mamma och Bosse åkte till stockholm idag så hon kommer inte hem förrän på lördag, så mormor ska "ha koll" på oss så länge :P för vi är ju bara 15, 18 och 21 vi klarar oss ju inte själva! ;)

Nu har jag snart gjort en vecka på praktiken och det känns skönt att jag äntligen hittar så att jag slipper irra runt nere i källarn hela tiden! :) Det var faktiskt lite pinsamt när jag irra omkring där och mötte nån som sa; Du ser ut att behöva hjälp! och jag bara; Hrmm ehhh ja? Jag måste ju sett ut som en idiot! :O Har jobbat 7-16 två dagar i rad nu, har varit lite segt då och då. Jag har fått vara med på typ EKG, ultraljud olika provtagningar och massa annat, det är ganska intressant ibland:P Har fått alldeles för lite sömn dom två senaste nätterna (typ 4 timmars sömn elr nått) men ändå är jag inte allt för trött på kvällarna.. Imorn jobbar jag också 7-16, men det är min sista dag för denna veckan sen är jag ledig :) kommer att ha sovit typ 12 timmar sammanlagt från måndag till torsdag, så på fredag lär jag vara död eller bara flum! troligtvis flum!;)

Direkt när jag kom hem idag så träffade jag Lovisa, vi drog hem till mig, tjöta och spela kort, trevligt!

Nu ska jag bara se på tv och sitta vid datan resten av kvällen! :)

                                

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: