Ssandraan

2012-01-24
20:55:26

POWERNAP

Skönt, vakna precis efter en powernap! Efter min första vecka på praktiken då jag fick ytterst lite sömn så har jag upptäckt att powernaps är underbart och välbehövligt! Blev en powernap igår oxå, men blev väckt av mamma och då var jag helt förvirrad och trodde att jag sovit en hel natt och att det var dags att gå upp igen.. haha!

Idag kunde jag åka med pappsen in till skövde och då kunde jag även sova 30 min längre än annars, skönt! Var en rätt skön, men rätt seg dag på praktiken, det var inte så mkt och göra eftersom de flesta av våra patienter åkte hem. Jag var så grymt klantig(?) när jag skulle plocka stygnen på en och jag skar mig själv på skalpellen! :O Höll på att dö! Men som tur var hade jag ju bara skurit en tråd med den så det var inget blod eller nåt på, så det var ju ingen fara, men ändå! :O Tog sin lilla tur efteråt då man var tvungen att kolla upp och fylla i lite grejer och även ta kontakt med skolan oså.. Eftersom vi inte hade så mkt att göra så fick jag sluta ca halv 3 :) Då drog jag in till stan och väntade på att Lovisa skulle sluta, sen drog vi och prova och betala min balklänning :)

Nu ska jag gå ut med Ziri en sväng, ta nåt att käka och sedan hoppa in i duschen en snabbis! :)

Imorn blir det upp tidigt igen, men har ju redan gjort halva veckan på praktiken och efter denna veckan så är redan halva praktiken gjord!:O helt sjukt vad fort det går! Men praktiken brukar alltid gå fort!

BYEBYE!!


Kommentar:
#1: Sannis

Vad fick du ge för klänningen?:)

2012-01-24 @ 23:58:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: