Ssandraan

2012-01-27
00:22:58

It's not you, it's me

Har precis kommit ut ur duschen och nu ska jag greja lite innan jag kryper ner och tittar på OTH! :)

Har haft en bra dag! Ganska chill på praktiken, men jävligt ovärd dag då jag och min handledare hade hand om köket och därför inte jobbade med patienterna nånting.. Jag är ju liksom inte där för att lära mig att städa, ta fram mat och plocka i och ur diskmaskinen.. Aja jag fick iaf sluta vid typ halv 3 så det var gött! Nu har jag helg!:) När jag slutat så tog jag bussen in till stan, gick till willys och köpte hårfärg och sedan tog jag en snabbis in på HM & gina innan jag tog bussen hem :) Lovisa mötte mig på station och så drog vi till julius och fikade! Kladdkaka ;G Vi satt där ett tag sen drog vi hem till henne och spelade super mario, vi var ju rätt grymma idag ;) Det blev även en liten promenix i kylan innan vi skiljdes åt för idag.

Nu har jag varit hemma några timmar, käkat, gått ut med vovven, duschat och så! 

BTW! Tycker verkligen att det är så grymt dålig stil av handledare att gå runt och snacka skit om sina elever med andra kollegor :O Eller asså kanske inte var direkt skitsnack, men det var ju inga bra saker och det var definitivt ingenting som dom andra i personalen hade med att göra.. En handledare ska snacka med eleven och inte bakom ryggen på eleven! Det är inte mig och min handledare det gäller, men ändå, tänk om dom går runt och snackar om mig också?! :O Nej diss till handledare som snackar skit om sina elever! 

Det var allt jag hade och säga idag! Godnatt!


  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: