Ssandraan

2012-07-10
23:02:42

Bedtime
Dags att krypa ner för imorn är det dags för jobb igen. Krypa ner i en renbäddad säng i ett nu städat rum, skönt.
 
Alexandra var förbi här en sväng förut, trevligt, längesen jag träffade henne! Imorn far hon iväg till Alanya, jag är inte avis alls.. ;) Nää men hoppas du får det bäst!
 
Hahah mamma är ju så odiskret man kan bli när det gäller att köpa födelsedagspresenter! Önskat mig lite smycken ifrån stylebytyra och några filmer ifrån cdon, svårt att lista ut att det var det som låg i paketen i brevlådan ;) förra året var det samma sak, hon hade fått hem paketen och så la hon dom uppe på garderoben helt öppet utanför mitt rum.. No surprise här inte ;)
 
Nepp nu ska jag krypa ner, godnatt!

Kommentar:
#1: alexandra

vi ses snart igen gumman ! och jag ska sola och dricka en och annan drink för dig . pusss<3

2012-07-10 @ 23:19:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: