Ssandraan

2012-07-22
12:27:29

BEERPONG, FYLLA, STUDSMATTA, DANSA, PAUSA.
Bra kväll igår! Var ju som sagt i Falköping, fest och sen utgång på plantis, med panetoz!
 
Vi kom väl till fkp vid halv 6 nångång, förferre hos Elias. Vi körde beerpong, haha jag och lovisa mot killarna=mkt dricka för oss! Men vi var rätt grymma ändå! Efter att ha kört att tag kände vi(läs jag och lovisa) att vi behövde en paus, då gick vi ut och hoppa studsmatta, haha fyfan va kul när man är full ;) Sen grillade vi oxå! Körv me brö! Sen vid typ halv 11-11(drog vi till plantis) panetoz skulle upp på scen kl 11, men kom väl inte upp förrän efter halv 12 nångång, dom körde kanske 4 låtar o sen va det slut. Det var väl en del folk och dom var väl helt okej, men egentligen var det väl inte värt 160 spänn;P men, dansa pausa var ju bra iaf. :) När dom var klara drog vi ifrån plantis iaf, vi drog och träffa simon och följde med han till nån, sen hämtade morfar oss vid halv 3. Så skönt att slippa tänka på tåg och buss när man ska hem!
 
Idag ska jag ta det lugnt ända fram tills jag börjar jobba kl 5! Kom ju inte hem förrän vid 3 nångång och somnade inte förrän efter 4 så blev inte jättemkt sömn. Bye!
 
Full o glad tjej på studsmattan!
 
 
 
Dom har ändrat design på den cidern, så fult med svart burk! haha
 
 
The boys!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: