Ssandraan

2012-07-29
15:52:49

Cruising & nostalgi
Ligger i sängen och tittar på "spökafton" någon mer som tittade på det som liten?? Jag kommer ihåg att det gick varje fredag eller lördag när jag var kanske 7-8 år ;) Alltid kul att titta på sådant som man tittade på när man var liten tycker jag :) Nostalgi <3
  
 
Igår var det ju cruising i Falköping. Var i fkp vid 5, något senare än planerat. Jävlar vad det regnade när vi kom fram! :O Vi fick stå i en busskur och vänta på att det skulle regna över, men där blev det äöversvämning typ.. Inte nog med att det regnade som fan, det åskade oxå! Det small som tusan kan man säga! Men ah efter ett tag hade det regnat över och då gick vi till Elias. Körde beerpong(eller bearpong;)) och tjöta. Vid 10-11 nångång drog vi ut. Var rätt mycket folk och rätt mycket bilar, vi gick runt en stund, sen satte vi oss på happytime och käka pommestallrik ;G Sen gick vi en sväng till och kollade innan vi drog tillbaka till Elias igen. Tog tåg/buss hem sen, somnade rätt gött på bussen!
 
Ska inte göra ett skit idag! Bara chilla och titta på film!
 
Allt jag hade att säga nu!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: