Ssandraan

2012-07-04
22:06:11

En helt vanlig onsdag.
Ännu en dag har gått och ännu en dag på jobbet är gjord. Har bara två dagar kvar att jobba denna veckan, är ledig fredag och lördag, skönt! Blir utgång imorn då! ;)
 
Vädret idag har varit underbart! Äntligen märks det att det är JULI! Hoppas det är lika bra väder imorn, isf ska jag lägga mig och sola en stund efter jobbet! Dessutom vore det ju skönt att kunna köra på utgång utan jacka imorn! 
 
Förutom jobb idag så har jag inte gjort så mycket. Somnade framför datan förut, lite trött? jaa. När jag vaknade sprang jag ner till lindex en snabbis, fick med mig en ny ring hem! :) Sen har jag även hunnit med att gå en sväng med Lovisa! :)
 
Nu ska jag skriva en liten önskelista ;) fyller ju 19 om exakt tre veckor! Har inget speciellt så som jag vet att jag ska önska  mig, men jag får väl hitta på något! Annars är ju alltid pengar och presentkort bra att ha.
 
Men ahh hörs väl imorn!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: