Ssandraan

2012-07-06
11:42:08

Fredag?
Shit man har verkligen inte koll på vad det är för dagar längre :O tänkte att det var lördag, men nej det är ju bara fredag! :) Vilket innebär att jag är ledig både idag och imorn :D Detta är enda gången under min jobbperiod som jag är ledig mer än en dag i sträck.
 
Igår var det iaf utgång med Lovisa och Iveta! Jag och Lovisa satt hemma på min balkong och "förfestade" ett par timmar innan vi drog in till Skövde. Så skönt när man kan sitta ute! Och så skönt att man kunde gå ut utan jacka! :) Vid strax innan 10 drog vi in på husaren iaf, haha aslite folk när vi kom, men som vanligt så kom det ju mycket mer folk senare! :) En bra kväll! Jag lyckades få en pirathatt haha! "Captain" var på besök och delade ut hattar! Var ashungrig ett tag, så dåligt att inte donken har öppet längre än 11(?) på torsdagar :O Visst om det stänger 11 andra vardagar, men på torsdagar är det ju ändå många som är ute och många som vill käka!
 
Idag vaknade jag innan 10?! Stört jag brukar alltid sova till 11-12 när jag varit ute :O menmen det är väl skönt att komma upp i tid ibland, är ju rätt pigg trots utgången! ;)
 
Nu ska jag käka frukost och senare sen blir det att träffa Lovisa!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: