Ssandraan

2012-07-03
21:14:10

Göteborg!
Haft en bra dag i Göteborg med bästa vän! Helt okej väder och massa rea! Köpte dock inte jättemycket, men fick med mig tre toppar hem iaf! Köper ALLTID överdelar och väldigt sällan underdelar! :O Kanske behöver köpa lite jeans och så också?? Men det är mycket roligare att köpa snygga toppar! Det är oftast de som gör hela outfiten! Men när lönen kommer så ska jag allt försöka att köpa mig ett par jeans iaf!

Längesen vi var i götet nu och vi var självklart tvungna att ta en sväng in på "4-gott" som är en godisaffär, med sjuukt mycket godis ;) Lööööve it!

Juste! Innan vi åkte iväg till Göteborg drog vi till arbetsförmedlingen, tyvärr han de inte hjälpa oss innan bussen gick, så vi fick återkomma!

Nu ska jag käka kvällsmat och sedan fixa lite innan jag kryper ner, imorn är det dags för att jobba igen!

Detta linnet fick jag med mig hem ifrån HM!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: