Ssandraan

2012-07-08
23:26:10

Half way
Precis kommit in efter en liten kvällspromenad med vovven! Skönt att det har slutat regna!
 
Har jobbat idag, 7-16. Nu har jag jobbat i två veckor och alltså jobbat hälften av det jag ska, känns bra att jag snart har jobbat mer än vad jag har kvar! Hoppas de två veckorna som är kvar går fort! Jobbar kvällen imorn, sedan är jag ledig på tisdag! Då blir det AF.
 
Igår var vi ju som sagt hos Bosse och käka och så. Grillat är ju underbart gott! Sedan blev jag kvar där hela kvällen! De andra drack vin, öl och cider medan jag fick nöja mig med cola eftersom jag skulle upp och jobba idag..
 
Idag har jag väl inte hunnit med så mycket mer än att jobba, sjukt trött efter det så blev en powernap på någon timme. Skulle egentligenbehövt städa mitt rum, men det fick vänta!
 
Nu ska jag se om jag får igång tven och om det är något bra.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: