Ssandraan

2012-07-11
17:45:31

if you can dream it, you can do it
Har precis ätit lite och nu ligger jag på mage i sängen igen. Legat här nästan ända sedan jag slutade vid halv 2, har spelat sims och sovit ;) Man blir trött av att jobba! Eller det kanske är de tidiga morgonarna som man blir trött av? Nu har jag iaf bara 8 dagar kvar att jobba innan jag har "lov" sommarjobbet är slut, men jag kommer att jobba nån dag då och då eftersom jag står på inringning.
 
Idag är det även exakt två veckor tills jag fyller 19 år! En ganska tråkig ålder haha, händer ju inget speciellt när man fyller 19, men nästa år däremot, då är det systemet som gäller! ;D Det är bara jag och lillsyrran hemma när jag fyller år, rätt skönt, men lite ovant att typ ingen är hemma när man fyller år :O Funderar på om man ska gå ut då, det är ju 18+ och fri entre på bogrens nu på onsdagar :) Men vi får väl se! Även funderat på om man kanske ska ta hem lite folk, men vet inte.
 
Imorn efter jobbet ska jag åka till Hjo, till Victoria och mina saknade småbrorsor! :D Victoria skrev precis att det är "hamnfest" med b.la. Ulrik Munter, Timotej och Neverstore. Kan ju va lite kul, har sett både Ulrik Munter och Neverstore innan, men kul iaf :)
 
Nu ska jag fortsätta spela sims ;)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: