Ssandraan

2012-07-27
23:13:24

I'm busy living my life.
Några dagar sen sist jag skrev. Men nu är jag tillbaka ett år äldre och något brunare!  ;) Man orkar ju inte sitta inne och blogga när det är så gött väder ute! :D Har varit asvarmt och soligt de senaste dagarna, underbart! 
 
I onsdags fyllde jag 19 år iaf! Började dagen med ett möte på AF.. Tog väl en timme ungefär, så tråkigt var det! Sen drog jag hem och solade i någon timme, asgött! :D Vid lunch drog jag, syrran och mormor iväg till Skövde och käkade på donken och titta lite i affärer :) fick med mig lite smycken hem! Helt beroende av smycken och fram för allt ringar! Som jag sagt beställde jag hem 3 ringar ifrån SBT och de kom lagom till 19årsdagen :) Dessutom fick jag ytterligare två ringar av mammsen. LOVE IT! Vi avslutade våran tripp till Skövde inne på dollar store innan vi åkte hem! Måste ju säga att det är riktigt bra! Finns mycket och billigt!
 
Väl hemma ifrån Skövde käkade jag och syrran kladdkaka som hon bakat! ;G Sen skulle jag träffa Lovisa för en lugn kväll hemma! Men blev ändrade planer! Drog med Jaro, Kevin och Ludvig till havssjön och grilla och bada, nice! Sen drog vi hem till mig och drack lite. Bra kväll!
 
I torsdags gjorde jag inget speciellt direkt, var hemma och njöt av vädret!
 
Idag var jag tvungen att fixa allt krångel med min lön som jag skulle fått idag, som jag tyvärr inte kommer få förrän nästa månad nu.. I ren ilska tänkte jag slänga min kära telefon i sängen, men den träffade väggen och baaaam! där spräcktes min skärm! :( Måste försöka få en ny telefon! Ska se om jag kan byta till en iphone 4 även om abonnemanget inte gått ut riktigt än.. När allt krångel var fixat så drog jag och Lovisa till Hjo och badade! Iveta kom oxå dit! Vi låg och stekte hela dagen, doppade oss lite då och då! Både i poolen och i Vättern ;) Var ju faktiskt hela 19 grader i vättern! Vi var hemma vid 5, då käkade jag och greja lite innan Lovisa kom till mig. Satt och spela kort och chillade på balkongen :)
 
Det är väl allt jag gjort det senaste!
 
Imorn blir det cruising i Falköping! Åker hemifrån redan vid halv 2, så blir att gå upp ganska tidigt för att hinna allt innan! Så jag ska väl lägga mig om en stund! Ha det bra!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: