Ssandraan

2012-07-31
23:51:51

I'm in love
Precis kommit ur duschen och nu dunkar jag musik och har det gött! Dagen har bestått av småfix och jobb! Har bla. kollat runt lite efter både jobb och lägenheter(haha jag vill flytta nu, men vet att det inte går förrän jag vet att jag får ihop tillräckligt med pengar) sen var jag nere på "stan" och införskaffade mig en kalender vilket behövdes! Har även varit på AF en sväng! Jobbat extra idag, inget vanligt jobb utan ett speciellt jobbade endast 3 timmar nu ikväll. Vet inte riktigt om det är något för mig, vill nog hellre bara stå på inringning.. Men får fundera lite på det.
 
Igår var jag en sväng med Lovisa i Skövde, inget köpt ;) känner mig ganska duktig! Bra att spara lite på pengarna! ;) Påtal om pengar! imorse ringde de ifrån lönekontoret och sa att jag får min lön på fredag! asnice!! :D Trodde att jag skulle få vänta ända tills nästa månad!
 
Imorn drar jag till Hjo och är barnvakt åt skitungarna! :D Pengarna rullar in ;) Haha nää men det gör jag för att jag tycker att det är kul, inte för att få pengar, det är bara ett plus i kanten ;)
 
Får väl se om jag bloggar ifrån mobilen nåt imorn, annars hörs vi nog på torsdag när jag är hemma igen!
 
Ha det bra!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: