Ssandraan

2012-07-24
22:37:50

SUNSHINE
Har nu knappt 1,5 timme kvar som 18åring! 19 är ju ganska tråkigt egentligen, inget speciellt alls, längtar tills nästa år! ;)
 
Idag har jag hunnit med att käka middag hos mormog, städa rummet och träffa Lovisa en stund:) Vädret har ju varit underbart idag! :D Det blåser ju lite, men det har ändå varit asvarmt! Så skönt att sommaren äntligen verkar vara här! Det är ju på tiden om man säger så!
 
Imorn blir det möte på AF halv 9 -.- inte det roligaste att börja sin födelsedag med ett möte där.. Menmen, efter mötet ska jag försöka sola någon timme innan jag, syrran och mormor åker en sväng till Skövde. Behöver lite färg nu, jag är verkligen likblek! aldrig varit så här blek i slutet av juli :O stört!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: