Ssandraan

2012-07-15
23:41:11

The weekend!
I torsdags efter jobbet åkte jag iväg till Hjo, alltså till Victoria och småbrorsorna! :) Hann inte mer än att komma hem till huset innan vi åkte ner till Hjo. Det var som jag nämnde(?) hamnfest där. Först spelade timoteij, inte några jag brukar lyssna på direkt, men tittade så klart ändå. De spelade några låtar och sedan gick vi och käkade. Det blåste SKITKALLT ner i hamnen, frös ihjäl när vi käka och sedan började det ösregna! Menmen det var mysigt iaf! :)  Sen var det iaf Ulrik Munters tur! Nååågot bättre än timoteij, lite mer i min smak! Jag och syrran stod rätt långt fram, så vi såg rätt bra och kunde ta lite kort. Kul att ha även om det blev mobilbilder haha. När han var klar var väl kl närmare 10 iaf, men vi tog en glass på moster elins innan vi drog hem. Väldigt SMÅ och dyra glassar om man jämför med rossies här i stan! Men goda är dom iaf! :) Sen åkte vi hem!
 
På fredagen sov jag till 10-11, skööönt! Sedan gick jag upp och vi käkade frukost, nutella macka och jordgubbar med mjölk! ;G Efter frukosten gjorde vi oss iordning lite och sedan åkte vi ut till skogen, haha skogsmulle för en dag! Vi plockade lite blåbär och Alve plockade även lite kantareller. Haha egentligen är jag ingen skogsmänniska, är för rädd för alla kryp o skit! :O Usch hatar äckliga spindlar o sniglar o skit :O Men ibland är det skönt att vara ute i skogen! Hade även med fika, mys! Var ute rätt länge innan va slutligen åkte hemåt igen! Lagade mat och lekte lite med brorsorna innan det var dags för mig att åka hem. 
 
Det var väl allt som är värt att skriva om ifrån helgen, förutom det har jag bara jobbat.
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: