Ssandraan

2012-07-07
15:35:13

Tröööööött!
Är gaaanska trött om man säger så! Var i Skövde igår igen! Jag och Lovisa åkte in till Skövde vid 7 och satte oss på pims med Kevin, Jaro och Philip. Tog någon cider och tjötade, efter ett tag drog vi vidare till O'learys, satte oss där och tog några cider innan vi gick hem till Kevin. Drack och spelade fifa(hahah), missade bussen hem, alla sov där. Eller ja, vi sov ju i princip INGENTING! Käkade pommes på donken strax efter 9 innan vi åkte hem! Sedan jag kom hem har jag sovit!! Vaknade för nån timme sedan kanske.
 
Idag blir det LUGNT! Ska bort till Bosse och grilla sedan, annars blir det ingenting. Jobbar ju imorn igen så då blir det att sova tidigt ikväll.
 
Nu ska jag snart ta och hoppa in i duschen! Uppdaterar kanske senare! Ha en bra lördag!
 
    

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: