Ssandraan

2012-07-01
13:36:22

Utgång
Godmorgon om man nu kan säga det fortfarande. Jag vaknade för en liten stund sedan iaf, pigg är jag också, eller ja, inte tröttare än vanligt! :) Var ju ute på husaren igår :) Helt okej kväll, men det var inte så roligt på husaren som jag hade trott att det skulle va, men det funkade. Det var tydligen 20 + igår :O det stod ju inget alls om det på facebook och det brukar ju alltid vara 18 där. Men jag och Lovisa kom in utan problem iaf ;) Fick höra sen att det var kompisar som inte kommit in. Vid 1 nångång drog vi ut och drog till la vida en sväng och träffade några kompisar innan bussen hem. Sov typ hela vägen hem, sjukt skönt och inte konstigt man är trött efter att ha jobbat 7-16 på dagen..
 
Innan jag drog till Skövde igår var vi borta hos Bosse och käka, även mormor och åke(hennes gubbe) var där, trevligt! Jag, Jennie och Emma snodde Bosses kamera och tog massa egopics på oss tre, vilket vi säkert lär få ångra då han troligtvis lägger ut dem på facebook, har sett att han redan lagt ur tre stycken haha. Menmen.
 
Nu ska jag försöka få lite ordning på rummet och så. Ikväll blir det jobb 17-22, min första kväll. Hoppas det inte blir allt för segt idag, men nästan direkt när jag börjar är det dags för middag så då har man att göra en stund iaf. Blir nog typ sista timmen som blir seg, då de flesta har lagt sig. Efter idag har jag jobbat 6 dagar och har 14 dagar kvar att jobba, nästa vecka blir rätt skön, då jag bara jobbar 4 dagar och inte så många dagar i rad. Jobbar måndag, ledig tisdag, jobbar onsdag+torsdag, ledig fredag+lördag, jobbar söndag, helt okej.
 
Nu ska jag städa! 
 
 
 
 
   

Kommentar:
#1: Syrran

haha faen va snygga vi är! ;)

2012-07-02 @ 11:35:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: