Ssandraan

2012-07-19
20:52:44

You have to fall before you fly.
Sitter i sängen och har det allmänt tråkigt! Är trött och har ont i huvudet.. :/ Jobbat idag och nu är det bara 2 dagar kvar! ;) Dock suger det att jag jobbar imorn, annars hade det blivit utgång idag! Men får väl hålla mig tills på lördag :) Igår blev det ingen direkt uppdatering, men det hände väl inte så mycket! Jag var ledig och tog det lugnt! Senare på dagen åkte jag bort till Lovisa en sväng och spelade monopol, jag ägde! Not! haha..
 
Just nu är jag jävligt sugen på att skaffa en liten lägenhet i Skövde, vore så jävla gött att komma ifrån denna stan, men ändå inte för långt bort. Skövde är perfekt just nu! Man slipper tänka på hur man kommer hem efter utekvällar, man har nära till fler affärer än lindex och man slipper tidaholm! Kollade runt lite på lägenheter förut och det är ju inte så jättedyrt! fanns FINA 1or och 2or som låg på 2-3000 i månaden och då ingick det i de flesta fall tv, bredband och varmvatten. :) När jag fått ihop mer pengar så ska jag fan flytta! :D Haha mamma gillar ju dock inte att jag ska flytta till en annan stad, hon vill väl helst att jag bor hemma haha. Men vafan jag tänker ju inte bo i Tidaholm hela livet!
 
Nu ska jag nog hoppa in i duschen en snabbis, sen blir det sängen!
 
 
 
 
 
De två senaste dagarna!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: