Ssandraan

2012-06-28
20:42:22

Back on track!
Har äntligen kommit igång med motionen igen! Längesen jag rörde på mig ordentligt! Studentveckan var man ju upptagen, sen var jag sjuk i två veckor efter det, fortfarande inte 100% frisk, men kände att jag orkade ut och gå ordentligt en sväng iaf! Känns att man har tappat en del! Men det ska tränas upp igen! ;) När jag är helt frisk ska jag komma igång och springa!
 
Laddade ner en app, där man kan se hur långt man går, hur lång tid det tar och hur många kalorier man bränner. Lite kul att se tycker jag! :) Kaloriräkningen stämmer väl inte helt 100, men ungefär :) Blev inte någon jättelång promenix idag, känner att det är bäst att starta lugnt! :)
 
När jag kom hem körde jag lite styrka + stretchade ordentligt! Herregud vad ovig jag har blivit!:O Kommer inte ner riktigt helt i spagat, vilket känns sjukt eftersom jag har kunnat det ända sedan jag var typ 5 år :O Menmen det ska också tränas upp igen, det kändes genast mycket bättre efter en ordentlig stretch så jag tror inte att det tar lång tid alls innan jag är helt nere igen :)
 
Har även hunnit med att ta en dusch och käka lite!
 
Juste ja! Tog en fika med mormor och syrrorna på norbergs förut! Julius som är favvocafét stängde tydligen tidigt, inte okej :(
 
Nu ska jag se om det är något bra på tv, sedan blir det att krypa ner, imorn är det dags för jobb igen..
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: