Ssandraan

2012-06-01
22:24:51

Big brother
Sitter i soffan och tittar på big brother, bara några dagar kvar nu! Jag har inte följt det så mycket det senaste, förra säsongen var mycket bättre faktiskt! Då var det Simon, Peter och Martin som var kvar och jag hejade på Siomon, men det hade inte spelat så stor roll vem som vann, men i år vet jag inte faktiskt.. Den som möjligtvis kan vinna, alltså är en värdig vinnare är Hanna..

Idag har jag ätit årets första färskpotatis, underbart gott! Sedan har jag storstädat rummet och renbäddat oså, har även fyllt på förrådet av alkohol, så nu är jag redo för studentveckan så att säga! ;)

Jennie är iväg hos en kompis, så nu är jag helt själv hemma resten av kvällen! Skönt faktiskt! :)

Det var nog allt för mig idag! Hörs imorn! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: