Ssandraan

2012-06-09
22:23:47

Den första och den största dagen i mitt liv!

Jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra! Känns ju helt jävla sjukt asså! Gårdagen var verkligen den allra bästa dagen i hela mitt liv! Går inte beskriva dagen med ord, för det finns inga ord som räcker till! Därför tänker jag inte skriva om studenten..


nää skoja klart jag ska skriva om studenten, men inte idag för jag orkar inte! Har blivit sjuk.. :/ Började känna av det redan igår, det är ju inte konstigt att man blir sjuk efter att ha hållit igång en hel vecka! Och dessutom ha gått ganska bar hela kvällen igår, när det regnade och var svinkallt, plus att jag gick runt i pissesura converse hela kvällen! Känns lite sådär om jag fortfarande mår bajs imorn när det är dags för bal, men jag har laddat upp med nässpray, halstabletter och alvedon!

Bloggar om studenten, balen och alltihop på måndag eller nåt! Då kommer det en bildbomb oxå!
  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: