Ssandraan

2012-06-19
22:43:51

Fattar inget
Åh herregud, allting på blogg.se har ändrats, så fattar typ noll just nu! Men man vänjer sig väl snart!
 
Nu är jag iaf friskare, men hostan sitter fortfarande i.. Ganska jobbigt när man inte kan sova ordentligt på nätterna bara för att man hostar, men hostan försvinner väl den med snart!(förhoppningsvis) Skulle ju egentligen jobba("gå bredvid") idag och imorn, men det blev inget med det, hade jag aldrig klarat med hostan!
 
Igår var Lovisa här en sväng! Känns som det var typ 100 år sedan vi sågs, studentveckan så var man ju mest med sin egen klass och sen veckan efter det var jag sjuk hela veckan. Men nu har vi uppdaterat varandra om det senaste ;) Vi pratade också en hel del om midsommar, då det blir kusten för våran del! ;D kommer bli awesome!
 
Nu ska jag fixa till naglarna lite och sedan är det väl snart dags att krypa ner!
 
BYEBYE
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: