Ssandraan

2012-06-29
22:28:52

Fredagsmys
Har varit en lång dag idag. Jobbade till 4, sen har jag varit hemma i stort sett hela kvällen, förutom en liten promenix med Lovisa. Jag och syrran gjorde tacos förut, yummii! :) Lovisa o jag pratade om att gå ut imorn, får se hur det blir, ifall det blir något blir det nog en rätt lugn utgång!:P Såg förut att Panetoz kommer till Falköping om ett par veckor, det måste man ju nästan gå på! Även om de inte verkar vara så bra live(vilket man såg på bbfinalen) så kommer de ju säkert att dra sjukt mycket folk och det är nice! :D
 
Nämnde ju tidigare i veckan att betygen äntligen kommit, jag är jättenöjd med mina betyg även om det inte är toppbetygen! Det är ju rätt bra betyg iaf :) Jag är supernöjd över att bara gå ut med ett enda G! checka bilden nedanför!
 
Nu är det snart dags för att krypa ner och sova eftersom det blir att gå upp vid 6tiden imorn igen! :/ Nattinatti!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: