Ssandraan

2012-06-18
15:49:43

Gör mig frisk nu!

Nu har jag varit sjuk i, mer än en vecka och börjar tröttna på det! Har haft ledigt en hel vecka, men har inte kunnat göra något annat än att ligga inne i sängen och vara sjuk.. Skitkul start på sommaren, verkligen! Jag har blivit bättre nu, men jag är fortfarande inte frisk, jag hostar som ett as.. Har inte kunnat somna förrän 4-5 två nätter i rad nu bara för att jag hostat. Det är meningen att jag ska gå bredvid inför sommarjobbet imorn och onsdag, men det kommer jag nog inte kunna göra, känns inte så lämpligt att ta hand om sjuka/äldre och smitta ner dem. Dessutom klarar jag det nog inte med min hosta iaf, får ju en hostattack bara av att gå ner till netto.. Ja, jag vet att jag klagar! Men, men det känns skönt att det går åt rätt håll iaf! Till midsommar SKA jag vara frisk, för då blir det kusten!! ;D

Idag sov jag rätt länge, eftersom jag inte kunde somna i natt, sen pratade jag med mormor och klagade på att jag inte kommer kunna jobba imorn, hon tkr jag ska gå till vårdcentralen. Sedan har jag hunnit med en liten sväng på "stan" varit på banken och satt in pengar och sprang in på smycka för att se om jag hittade något att köpa för mitt presentkort.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan ska jag försöka få lite ordning på mitt rum..

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: