Ssandraan

2012-06-04
22:05:14

Grymt!!
Har haft en sjukt grym dag idag! Vi hade "avloppet" som är en tradition för alla treor på skolan! Man klär ut sig, lever runt på skolan och tävlar i olika saker! Det var verkligen askul! Började dagen vid halv 10, en kort lektion och sedan åkte vi till partaj och köpte hockeytutor och färg! sen drog vi tillbaka till skolan för att göra oss klara.. Jag målade hela benen och armarna i röd färg, då vi hade "färgtema" såg väl ut ungefär som en liten djävul haha! Det tog sin lilla tid, men när vi var klara drog vi till datasalen där de flesta i klassen var, dunkade musik och levde runt med visselpipor och grejs! det var inte så uppskattat av de i lärarrummet intill ;) Iaf sen gick vi runt i stora gäng, med andra klasser oxå, gick in i klassrum, gick runt i korridorerna och cafeterian och röjde! ;D Sedan var i princip alla treor samlade i cafeterian, gryyymt! Inget stoppade oss idag! Efter ett tag drog vi ut på skolgården och röjde lite till innan tävlingarna började ;)

Vid 2 drog vi ner till stan där min klass hade sin första gren! Sedan gick vi runt till cirka 10 olika stationer! Det var bl.a. "snöre genom kläderna", "irländsk julafton" och hoppa säck.

Jag har en hel del bilder ifrån dagen, men orkar inte lägga upp massa nu för det tar lite tid, men tar det en annan dag! Men ni får en bild nu iaf! ;)

Nu är jag helt slut och ska nog försöka krypa ner snart!

  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: