Ssandraan

2012-06-28
14:57:27

LEDIG
Idag är det min enda lediga dag denna veckan, skööönt! Dessutom är vädret helt OK! :) Solen skiner, det är lite molnigt, men det är varmt iaf! :) Jag sov ut ordentligt idag, det behövdes! Annars har jag väl inte gjort så mycket än så länge. Jag och syrran ska nog gå till julius och fika med mormor sen när hon slutar, mys.
 
Annars händer det väl inte så mycket för tillfället, känner att ´man blir en "nolifer" när man jobbar.. Man jobbar och sedan kommer man hem och är astrött, tråkigt! Är ju bara inne på min första vecka så jag har ju inte vant mig riktigt än, nästa vecka går det säkert bättre.
 
Juste igår kom äntligen betygen! Det tog sin lilla tid!:O Var och lämnade in en kopia på jobbet så att jag får högre lön, eftersom jag är utbildad ;) Klassfotot som vi tog på studenten kom också, o gud vad jag längtar tillbaka! Vill bara spola tillbaka tiden och uppleva dagen igen, vill inte att allt ska va över.. Saknar mina tjejor också!
 
Nu ska jag käka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: