Ssandraan

2012-06-01
14:32:45

OP dominerar
En liten ynka vecka kvar till studenten!(!!!!!!) Helt jävla sjukt är det, om en vecka sitter jag troligtvis påväg hem för att fira med släkten, jag ät utskriven ifrån skolan! Underbart, men också sorgligt!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en kort dag i skolan. Första lektionen fikade vi med klassen, lena och åsa, mys! Sedan fixade vi massa skyltar som vi skrev typ "OP dominerar" på och satte upp över hela skolan! Man måste ju ha lite kul så här i slutet! ;) sedan hade vi bara en lektion till innan vi sluta. Nu har vi fått reda på alla betyg(förutom ett, men är ganska säker på vad jag får i det) och jag är nöjd med mina betyg! 1 G, 8 MVG och resten VG! :)

Astråkigt väder idag, regn och kallt, det gillar vi inte! Nästa vecka måste det bli fint!

Om en stund ska jag åka bort till mormor och käka, sedan får vi se vad jag hittar på resten av kvällen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: