Ssandraan

2012-06-21
19:30:28

Shopping
Håller på att packa för fullt inför morgondagen! Vet inte riktigt vad jag ska ta med mig, känns somm vanligt som om jag kommer att glömma något viktigt, men får väl hoppas att jag får med allt!
 
Har hunnit med en sväng till Skövde idag med syrrorna och morfar som fick vara chaufför! ;) Fick med mig lite hem! Två toppar, en mascara, nya solbrillor och ett navelsmycke! :) Topparna hittade jag på gina, de kostade 99 förut, men nu kostade dom bara 59, gött! :) Solbrillorna är från gina även de, sådana som jag hade för, men tappade i toaletten i skolan.. Mascaran köpte jag på makeup store, aldrig testat den förut, men behövde en ny mascara och hade ändå presentkort där :) Navelsmycket köpte jag på smycka, där nästan alla mina navelsmycken kommer ifrån, det är bra kvalitet på dem där.
 
Annars idag har det inte hänt mkt! Ska fortsätta packa lite nu och ska även träffa Lovisa en sväng! :)
 
Blir väl ingen bloggning förrän nästa vecka, om jag inte slänger in nåt mobilinlägg! :)
 
Ha en underbar midsommar!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: