Ssandraan

2012-06-02
16:49:47

The big day
Idag fyller min kära vän och kusin Alexandra 19 år, så får väl ta och säga grattis! :D Hoppas du får en toppenkväll(& dag)! :D <3

Idag blir det en lugn dag, jag måste vila upp mig inför den kommande veckan känner jag ;) Har även idag varit borta hos mormor och käkat.. Resten av dagen och kvällen ska jag inte göra någonting alls, bara chilla framför tven typ! 

Som ni säkert märkt handlar det mesta om studenten just nu och det är väl inte så konstigt med tanke på att det endast är 6 dagar kvar! Man är taggad som fan inför hela nästa vecka då det händer massa kul saker! :D Kommer nog inte bli så mycket uppdatering nästa vecka eftersom jag kommer att ha fullt upp då! Så här en knapp vecka innan den stora dagen är allting förhopningsvis fixat och klart.

*Studentmössa
*Studentklänning
*Balklänning
*Balbiljett
*Biljett till studentfesten
*Biljett till skumpartyt
*Balskor
*Balväska
*Dricka
*Bil till balen
*Tid för baluppsättning
*Massa småsaker t.ex. smycken

Jag tror att jag är redo för studenten nu! Kommer bli helt awesome! :D









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: