Ssandraan

2012-06-06
11:47:23

The last day!
Ingen uppdatering igår, hade inte tid! :)

Men iaf! Igår var det våran sista skoldag någonsin, vår sista lektion, vår sista mat i matsalen, sista gången man går ner för "dödens" som en elev, vårt sista av allt som har med skolan att göra! Kändes faktiskt sjukt sorgligt hahah! Men också skönt så klart. Det var bara 3 dagar kvar igår och ingen kunde fatta det!

På morgonen skulle "rektorn prata om ändringar inför studentdagen" men istället överraskade alla oplärare oss på op med sång! Dom hade skrivit låtar om alla klasser och om op, det var askul och bra! :D Låten till våran klass var skitbra och stämde verkligen in! Vi har verkligen dom bästa lärarna! Man kommer sakna dom!

Efter det åkte jag, Åsa och Julia runt lite i Skövde och stannade slutligen i stan och fikade innan vi började våran SISTA lektion! Sista lektione någonsin var naturkunskap, vi pratade bara betyg och spela musik och hade det kul i klassrummet!

Efter skolan drog jag hem en sväng, innan jag åkte in till Skövde igen. Det skulle varit typ volleyboll, dricka och annat kul i Karstorp med treorna, men tyvärr var det KASST väder så blev inte av :( Men jag, Lovisa, Sofi och Iveta åkte runt i Skövde typ hela kvällen iaf!

Idag är det 2 dagar kvar och äntligen dags för skumparty! :D Kommer bli sjukt kul!! Vi ska ha våran första klassfest innan oxå! Det är på tiden om man säger så! ;D

Nu ska jag nog springa ner och sola en stund och sen blir det fixa massa inför kvällen!

Hörs kanske imorn om jag hinner, annars blir det nog inte förrän på lördag! ;)

Ha det bra!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: