Ssandraan

2012-03-01
21:53:59

FACEBOOK ÄR ROLIGARE ÄN RELIGION

Sitter och pluggar religion och det suger! men lika bra att plugga så man får G, så slipper man tänka på skiten sen! :)

Har varit en så jävla seg dag i skolan, inte kul när man är bakis och inte har sovit många timmar! Vi drog och käka pizza på matrasten och det var välbehövligt och underbart gött! :) Har suttit helt väck på alla lektioner idag, men jag kämpade mig till skolan iaf och det är inte dåligt!

Igår var det alltså 100dagars och det var en sjukt bra kväll! Började med förfest hos Sofi och sedan bar det iväg mot Bogrens! :) Det var så sjukt mkt folk!! Fastnade i trappan en gång, eftersom det var folk både uppifrån och nerifrån som knöka som fan! slutade med att alla fastna, låg på varandra skrek och hade sån jävla panik, det var ingen som kunde göra någonting.. Jag satt fast helt och hållet, höll på att strypas av min egen väska, hade folk både under och över mig, var sjukt läskigt! Tog ett jävla tag innan alla kom loss igen och efteråt var man helt skakis.. Men det var en grym kväll iaf! Fullt med folk överallt och vi taggade som fan! :D  

Nu börjar snart BB och sen blir det sängen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: