Ssandraan

2012-03-02
21:35:57

Fredagsmys!

Har planerat en nykter helg och denna gången tänker jag hålla det! :) Så nu sitter jag hemma framför tven. Käkat tacos och tittat på tv, nu väntar jag på att BB ska börja :)

Var en lååång fredag i skolan idag, inte okej att sluta halv 4 en fredag -.- Vi kollade på en film (dokumentär) om hospice (ställe där man ger palliativ vård, alltså vårdar inför döden) idag, den var sjukt hemsk och sorglig och massa i klassen (även jag) satt och lipade, läraren kom springande med papper till oss, folk måste ju undrat vad vi gjort när vi kom ut gråtandes ur klassrummet.. Sista lektionen pratade vi spöken och skräckfilm med våran lärare, helt okej lektion!

Nepp nu ska jag snart fixa popcorn och sen kolla BB! :) ha det bra!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: