Ssandraan

2012-03-22
16:39:30

no life!
Yepp bad update.. igen! men har inte haft tid, har pluggat o grejat hela veckan och hur kul är det att uppdatera om det? Inte så kul nej..

Vädret är ju helt underbart iaf! är väl typ 16+ i skuggan och ännu varmare i solen! Dock blåser det lite, men det är forfarande varmt, känns verkligen att det är vår nu! :D

Igår hade vi religionsprov, skönt att det är över nu iaf!
Igår var jag "modell" åt Lovisa, hon fotade, till sitt arbete, både ute och i studion, haha jag som för det mesta hatar att vara med på kort! ;) men jag ställer ju självklart upp! :)

Om en stund ska jag gå ut och gå en sväng med Ziri, vi tar en sväng förbi mormor, ska lämna min one piece så hon kan laga den :) Först ska jag ut och träffa Lovisa en sväng! :) Känns ju helt sjukt att det redan är fredag imorn, veckorna går ju hur fort som helst, rätt som det är så är studenten här!! ;D på söndag är det 75 dagar!

Hann med en liten sväng på stan förut innan jag åkte hem och kunde inte låta bli att köpa detta! fanns bara 2 kvar så kunde ju inte vänta tills studiebidraget kommer, så nu är jag fattig! men snygg är det! :)







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: