Ssandraan

2012-03-11
16:30:06

Suuuuunday!
Då var det söndag igen och skola imorn nää vi är ju lediga imorn, underbart! ;D Just nu sitter jag iaf och skriver på den sista etikuppgiften, hoppas jag blir klar snart, det är så sjukt tråkigt ju!

Juste! Kvällen i fredags var grym! :D Asmycket folk, vi hade tur som kom in! Sjukt mkt småbarn i kön, men där inne är det ju uppdelat så att det bara är 18+ där uppe vilket är skönt! :) Vi dansade loss hela kvällen och vid halv 1 elr nåt uppträdde Norlie & KKV och dom var grymma! :D 

Igår sov jag rätt länge, sen satt jag typ vid datan fram tills 6-7 då vi gick bort till Bosse och käka. Stannade även och kollade på finalen av melodifestivalen. Man visste ju att Loreen och Danny skulle slåss om vinsten och för mig hade det inte spelat någon roll vem som vann, jag gillar båda låtarna :) Men det blev ju Loreen som vann iaf, hoppas det går bra för henne i Eurovision! :)

Ikväll ska jag åka in till Skövde för myskväll med Emma o Julle, så vi höres väl imorn elr nåt! BYE!  









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: