Ssandraan

2012-03-07
14:16:46

Tandis..
Nyss hemkommen ifrån tandläkarn, inga hål skönt! Brukar man inte få ont när visdomständerna växer ut? :S mina har växt ut men jag har inte känt nåt alls, skönt det iofs! :D 

Annars idag så har jag hunnit åka till skolan en sväng, vilket var jävligt ovärt eftersom läraren inte ens tog någn närvaro! :O Lite störande om man säger så..

Såg förut att dom nya glassarna ifrån GB har kommit och jag gillar det jag ser! Magnum dubble tillbaka igen! Dessutom har calippo shots kommit, som är typ samma som solero shots som fanns när man var mindre :D

Nu ska jag laga mat och läsa solo! :)

                                                 

                                          
                                                 

                                            


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: