Ssandraan

2012-03-24
18:05:45

Utgång på ingång!
Ska väl snart börja fixa iordning mig inför kvällen! Blir utgång på husaren med Lovisa och Iveta! :) Som vanligt har jag ett problem! har en hel gardrob full med kläder, men inget att ha på mig.. jag är nog inte ensam om att ha detta problemet?! Aja jag får väl leta fram nåt bara.

Igår va det iaf fest här hemma iaf! Inte ofta jag festar i Tidaholm längre, blir ju mest Skövde :) Men ah det var kul iaf! Dock är det ju inte riktigt lika kul att städa undan alla flaskor & skit och diska alla glas, menmen :) På nåt mysko vis försvinner ALLTID vårat dörrhandtag till en av toaletterna här hemma när vi har fest :O vi hittar dem aldrig igen, liksom vem tar ett dörrhandtag?! haha! Alla drog vid strax innan 4 nångång, så jag somnade typ tidigast 4 och vaknade kl 10 och var pigg! underbart! :)

Vädret idag har ju varit lika underbart som det var igår, man skulle ju lätt kunna ligga ute och sola, visst skulle kanske bli lite kallt när det blåser, men det skulle funka! :) Känns sjukt att det är så här varmt i mars! :O Hoppas det håller i sig :D

Nepp nu är det väl dags att sätta igång! ha en grym kväll!





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: