Ssandraan

2012-03-29
10:44:20

uuuäääk
Åh jag får damp på det här! palla må illa mer.. Gick upp idag, gjorde mig redo för skolan, käka frukost och en stund innan jag ska gå till bussen känner jag att jag mår lite illa och en del av frukosten kommer upp igen.. Kul.. jag vill gå till skolan! idag har vi prov i naturkunskap så då hade jag verkligen behövt gå.. imorn SKA jag gå till skolan! Har inte varit i skolan på hela veckan, har mått illa(då och då), haft ont i halsen, haft huvudvärk och känt mig allmänt slö. Det är liksom ingenting jag kan få sjukintyg på, så jag hoppas att min mentor litar på att jag inte skolkar! men det tror jag att han gör, jag är inte den som brukar vara hemma liksom. 

Nu ska jag sätt på någon film och försöka sova lite!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: