Ssandraan

2012-03-26
15:45:51

Weird..
Ligger hemma i sängen och tittar på oth. Gick upp vid 6 imorse, mådde helt okej, åkte iväg till skolan, kände att jag mådde sämre, kom till första lektionen, bestämde mig för att åka hem igen.. Vet inte vad det är för fel på mig, har mått dåligt/konstigt till och från ända sedan förra veckan nån gång, typ mått illa, haft ont i halsen och emellan åt har jag mått bra. Hoppas inte att jag fått Julias influensa, den stackaren har mått jättedåligt i över en vecka nu.. :/ Till och med våran sjukvårdslärare sa att det syntes och att jag såg "dimmig ut" på ögonen när jag sa till henne att jag inte mådde bra och tänkte åka hem igen, så nåt är det ju.. Jag hoppas att det bryter ut snart om det nu måste bli något, så att jag slipper gå och må dåligt till och från...

Innan jag åkte hem fick jag reda på sjukvårdsprovet som vi gjorde för ett par veckor sedanoch det blev ett VG+ och hon sa att det var det högsta hon satte på detta provet så jag är nöjd! :) Nån dag förra veckan fick jag en utskriven studieplan av min mentor, där står betygen på de avslutade kurserna och jag är faktiskt nöjd med mina betyg än så länge!

Sen jag kom hem har jag sovit ett par timmaroch hunnit plugga lite inför naturprovet på torsdag.


  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: