Ssandraan

2012-03-15
17:37:47

Yeah bad update!
Ingen uppdatering på hela veckan, jag vet.. Men inte haft tid, har varit en del att plugga och har haft lite annat att göra!

Men i måndags var jag ledig ifrån skolan iaf, då blev det en tripp till götet med bästa vän! Var ju asgött väder, så vi satt ute i solen och chilla, uuuunderbart! Sprang in i några affärer också såklart, men blev inget köpt;) När vi kom hem så gick vi till vårdcentralen och tog livmoderhalscancervaccinsprutan(ojj långt ord!) det gjorde ont typ när dom sprutade in själva vaccinet och sedan en stund efteråt, men sen gick det över :) Hoppas man klarar sig ifrån biverkningar! I maj är det dags att ta nästa spruta! Gick även och hämtade ut min efterlängtade skinnjacka som kommit! :D

I tisdags var jag i skolan ifrån 8-16, vi jobbade en hel del med vårt projektarbete och nu har vi äntligen kommit igång ordentligt! :D känns bra!! Efter skolan blev det en fika på gräddhyllan med Emma, Julia, Nathalie, Sofi och Iveta, trevligt! Sen hem och plugga järnet på sjukvårdsprovet!

Igår hände det inte mycket förutom skola, plugg och dans!

Idag har jag varit i skolan, vi var på en föreläsning med en munk ifrån hare krishna och sen har vi haft sjukvårdsprov, provet var inte så svårt som jag hade väntat mig så förhoppningsvis går det bra! :) När jag kom hem ifrån skolan så gjort jag klart två uppgifter och skickade in. Känns riktigt skönt att stryka 2 uppgifter och 1 prov på samma dag! :D   

Nu ska jag nog snart dra bort en sväng till min kära mormor!

Bjuder på några bilder ifrån Göteborg!












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: