Ssandraan

2012-05-28
19:54:45

Bra jobbat fröken Norman!
Jag är ju jävligt lyckad iaf! Har lyckats hålla min skoldator hel och fin ända sedan vi fick den.. Fram tills nu EN vecka innan det är dags att lämna tillbaka den.. Såååå lyckat!! Jag tappade den i golvet idag, den bara gled ur handen och wips så låg den där, tänkte ähh den håller väl! Men icke! när jag tog ur den ur sleeven var det en spricka på ovansidan och undersidan var lös i ena kanten! FUCK!! Men den funkade iaf, även om utsidan inte var hel.. Resten av dagen fick jag greja med massa försäkringsgrejs, skitkul! elr inte! Men troligtvis går det på försäkringen och jag slipper betala något! Imorn måste jag lämna ifrån mig den :(   

Just nu sitter jag i sängen och pluggar inför naturkunskapsprovet(det sista provet någonsin!!) och fixar med massageredovisning, ifall det är så att vi måste göra den imorn.. Så skönt! efter imorn är ALLT skolarbete klart!! :D Juste!! fick reda på betygen i sjukvård idag och det blev ännu ett MVG, nice! :D

Nu ska jag plugga vidare!!


Restan av tiden fram till studenten är fullspäckad!

Tisdag: Rocktema + 10dagars!
Onsdag: En enda lektion i skolan 
Torsdag: ??
Fredag: Avslutningsfika för klassen med Lena och Åsa! 
Lördag: Party eller vila
Söndag: Vila!!
Måndag: Avloppet!!
Tisdag: Karstorp!!
Onsdag: Skumparty!!
Torsdag: Fixa kortegevagn och vila!!!
Fredag: Stuuuuuudenten!!!! :D:D:D:D:D
Lördag: VILA!!?
Söndag: Bal!

Kommentar:
#1: sannis

LÖRDAAG : fest hos sannis ..

2012-05-28 @ 22:33:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: