Ssandraan

2012-05-06
18:23:49

CRUISING
Vet inte om jag nämnt det tidigare, men igår så var det iaf cruising här i stan, vilket innebär massa bilar och massa folk! Tidaholm är ju en riktig raggarstad så cruisingen här är ganska stor och drar mycket folk så det är kul :) Det är en av de få dagar som det faktiskt är kul att vara i Tidaholm, haha!

Vid typ halv 4 igår kom Julle till mig, vi fixade oss och grejade och vid halv 5 tog vi våra första glas :) vid 6-7 droppade det in fler folk, Alexandra, Therese, Kim, Tobbe, Helene och sen Jennies kompisar. Vi drack, spelade och tjötade, mkt trevligt! Vid 10-11 nångång drog jag, Julia och Helene ut och kollade på alla bilar, vi fick även åka med ett strög i nån bil haha :) Inte varje lördag man åker runt och strögar i en raggarbil med raggare! Sen drog vi och käkade på happy time innan vi drog in till mig igen. Då hade mamma, bosse och deras kompisar kommit upp en sväng oxå haha. Var kvar hemma ett tag, sen vid ett drog Julia och Helene hemmåt och jag drog med Glenn till brygget. Det var väl rätt mycket folk på brygget, men jag vet inte, jag gillar inte att gå ut i stan.. Det var öppet till 3, men jag drog därifrån strax efter 2. Det var min kväll!

Idag vaknade jag vid 11 och mådde helt prima! :D Gått ånarundan med Ziri, svängde förbi mormor en sväng, sen jag kom hem har jag suttit vid datan, kollat bb oså. Nu ska jag och syrran snart springa ner till happy time och köpa en pizza, haha jag får väl hämta ringen som helene tydligen hade tappat där igår, haha kom fram nån till mig på brygget å bara; eyy du har tappat en ring på pizzerian! Haha jag var tvungen och tänka efter, men nej fan jag hade inga ringar på mig ens, men det var som sagt helenes.

Det var allt för mig! byebye!

Have you ever been disapointed when you wake up from a dream and you realize that it was just a dream?
      


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: