Ssandraan

2012-05-11
22:38:48

Dance like nobody's watching

Precis kommit hem efter en liten promenix med Lovisa, vi har inte träffats på en vecka :O Brukar ju alltid träffas nångång på bussen o i skolan, men har inte åkt samma buss en enda gång denna veckan :O

Ikväll har jag haft repetion inför helgens dansföreställningar! det gick åt helvete om man säger så.. Hur jävla trångt som helst, vi sparkar varandra, jag höll på att ramla över någon, någon välte en lampa, vi kom på helt fel plats i paren.. Jaa det känns inte allt för bra haha! menmen sista gången vi körde gick det något bättre iaf, hoppas det blir okej imorn och på söndag iaf! Lite nervös är man, men det är bara att köra på som om ingen tittar!

Idag har jag skrivit en hel del på rapporten till projektarbetet, känns bra! Den ska va inne v. 21, men tror vi kan skicka in den nästa vecka om vi jobbar på! :) skönt isf för då är projektarbetet klart! :D

Nu ska jag käka ben & jerrys som Bosse hade köpt till oss :D "oh my apple pie" aldrig smakat den, men den är säkert god även om jag själv är mer för choklad ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: