Ssandraan

2012-05-19
17:28:44

Forever's gonna start tonight

Lördag eller är det söndag? nej, det är lördag. Man blir helt förvirrad när man har långhelg haha. man tror att det är lördag när det är fredag och att det är söndag när det är lördag, men det är ju gött att man har fel! ;)

Jag har inte haft några planer alls denna helgen och det är ganska skönt faktiskt! Bara plugg och chill..

Sen undrar jag hur skulle det vara med ett datum för när lärare senast ska ha rättat uppgifterna man gör? Jag skulle säga att det var skitbra! Det behövs verkligen! För oss elever är det så himla bråttom med att lämna in uppgifterna i tid, men sen när det är dags att rätta så är det inte alls lika bråttom längre. Det kan dröja hur länge som helst innan man får tillbaka en uppgift! Och vad får man för ursäkt liksom?! "Ah men jag hade tänkt att rätta dom i helgen, men jag hade annat att göra" Jo, men visst! Lärare har både helger och lovdagar då de kan rätt, men de gör det inte ändå :O Hela 1an och 2an fick man höra att 3ornas uppgifter går först eftersom de går ut, men nu då när man själv går i 3an? ska inte våra uppgifter gå först då? Det märks inte iaf för det händer ingenting, man kan få vänta i 1 eller flera månader innan saker blir rättat..
Om det nu ska va så himla bråttom för oss att lämna in saker, då tycker jag att lärarna ska rätta liiiiite fortare oxå! Det är ju fel att vi ska ha världens tidspress på oss, men att de ska kunna ta det hur lugnt som helst.. 
Detta gäller ju självklart inte alla lärare, men många!   

Åh syrran frågade om jag ville med ut nu, lite sugen är man ju asså, men har inte pengar. Det blir nog att grilla med familjen hos Bosse istället.. Vi får väl se! I vilket fall som helst så blir det att fixa sig lite nu!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: